. -
Annonser från BloggPartner

Absolut Summer

Heeeeeeeej!
Jag älskar att vara ledig, få koppla bort de flesta "måsten" och bara vara!  
Dagen har spenderats på stan som vanligt hihi! Gina Tricot hade som vanligt massa nice till ett ännu bättre pris!

Shopping är min religion, Butiken är min kyrka!

Var en runda på Sandra/Gerts jobb o fick med mig en del juveler hem! Helt underbart, måste ladda upp med heta bikinis inför semester, längtar sjuuuukt mycket!
Ska försöka hitta bilder så ni kan se själva vilken underbar Salinas bikini jag har =)

Kvällen, flyter iväg, vad händer??
Är sugen på att dricka drinkar o chilligrilla! Sugen någon!?

Halmstadfolket behöver en kurs i bilkörning,
Tycker att Åsa blyfot kan komma ner från Örebro o demostrera!
Höll på att få krupp idag på alla sniglar!

Har fått nya numret av Glamour hem idag
.
Får bli lusläsning av den nu!

Har som vanligt inget vettigt att skriva om i min blogg!

Hade i allla fall en ganska nice dröm inatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback