. -
Annonser från BloggPartner

Cause I´m Hanging

Jaha, lördagskväll en lugn sådan! E partysugen såhär lite efter 11, skulle ju kunna ta mig i kragen men pallar inte hehe!
Vag ha ni alla andra för er för skoj?

Har spenderat en del av kvällen i trönninge med familjen, såg Inga tårar, en svensk film! Långtråkig!
Min lillebror Kim e ju bara världensgulligaste!
han berättade att han hade åkt med mormor i ambulansen i torsdags, honom kan man verkligen lita på! han ställer upp i vått o trott! Skär i mig när jag tänker på honom o på alla idioter som e elaka mot honom!

jag ha insett en del saker på sistone! o de sakerna e bra!
Är så tacksam för er!

Ha en skoj lördagskväll!

Saknar dig, Sara! Snart kommer du hem =)

Hoppas du har roligt kväll Sandra G min kära vännina! Är så glad att vi ha hittat varandra! Gammal vänskap rostar aldrig!


Kommentarer
Postat av: sandra

nej den rostar aldrig=) ring mig imon har sjuuuuka saker att berätta haha jag dör! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback