. -
Annonser från BloggPartner

Glad, gladare, gladast

Tjiipp!

Nästan nyss hemkommen från jobbet, har fixat Lupce o Alicia! Gulligt par!
Va lika kul att komma till jobbet en måndag o resumera helgen med Sandra! vi lyckas då alltid ha något att prata om =)
Denna måndagen va lite speciell!

Blev såå glad idag när Alicia sa att jag hade gått ner i vikt o hur snygg ja va, att mina kindben va superheta!!
Hon är inte blyg med komplimanger!
Ni som känner mig vet hur ja tar emot en komplimang, så där stod jag generad, men med ett lite lyckligare hjärta!

Har massa goo musik på datan nu! Kan skrapt rekommendera er att ladda hem
Gwen Stefani-4 in the morning

Imon ska ja träffa JIll i göra hårförlängning på henne! ska bli kul att prata med henne! Va ett tag sen!

skulle egentligen till madison med sandra G idag! Men fick avböjja, ska ju jobba imorgon! Hoppas du får super skoj i alla fall vännen! får ta de en annan gång iii :)

Ska få tiden att gå resten av kvällen.....


Kommentarer
Postat av: sandra

vilkemn kväll baby" den rockade hahaha du skulle sett Harrys moves på dansgolvet han ägde jag ska demonstrera det en dag haha kväll va ball!!! puss puss logve you

2007-05-29 @ 01:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback