. -
Annonser från BloggPartner

How to save a life

Heeej<3

underbar söndag, har hunnit med mycket idag! men ändå inte tillräckligt känns de som!
Dagen började med en långpromenad som vanligt! rejält svettigt kan ja meddela! Åkte hem till mamma för en lyxfrukost, solade ett par timmar!
Sen åkte vi in till sjukhuset för att hälsa på mormor! Stackarna känner sig ensam där jue! tur att hon har en sån trevlig rumspolare!
Väl inne på mormors rum börjades de tjata om en sån underbart söt manlig sköterska! Som ja va tvungen att se.
Tanken slog mig direkt, hoppas stackaren är ledig, visste hur pinsamt de unde bli om han kom just nu o skulle kolla till mormor när vi var där!
Mamma har en tendes att göra bort mig! Just i den sekunden när mina tankar for runt hör jag en mans röst bakom mig o mammas leendes flyger långt över öronen!
Får la erkänna att den omtalade sjuksköterskan va söt da!
Mamma o mormor får lägga av att ragga åt mig nu!!
Vi ingick en pakt på de!
Efter ett par rundor 31 åkte vi hem! grillen stod varm när vi kom hem!
MM maten satt som ett skott i råtten!
Med en mycket belåten min åkte ja hem för att spendera min sista lediga dag framför tv:n
Jag ha ett alltför underhållande liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback