. -
Annonser från BloggPartner

In My Place

Wazza????

godkväll gott folk! Onsdag kväll, helgen närmar sig o jag ha äntligen tid över för datan o min blogg! Är alltid såå fruktansvärt mycket efter jobb m.m!  Men jag är inte den som klagar?? Nähe!

Laxen ligger på stekpannan o pastan är färdig kokt! Lunchen för imorgon! Gott!
Har inte ännu smält min diskussion emd en kund häromdagen! Han hade hand om tjuravel,o han hade jobbat på ett utav de få ställen där man kunde komma på besök.. på besöket fick man gå i glasgångar så man inte rörde eller smittade av bakterier, för en tjur kunde vara värd mellan 15-25 miljoner! o 2 ggr om dagen pumpade man en tjur på sperma som man sen sålde! Till vilken summa?? O inte råga på allt detta...ett ända bos, för en tjur kostade 500000kr att bygga! En tjur bor alltså dyrare än mig. Sen finns de stackars små barn som inte ens har tak över huvudet!?
Say what!?

helgen som var går ju att diskutera haha! Har hängt en del nere i Laholmstrakterna på sistone! Härligt folk! Kul att lära känna nya figurer!
Denna helgen kommer spenderas i Örebro på 80årskalas! (40+40år) Kommer säkert bli najs! O nästa helg är de antagligen Helsingborg! Men båda jag o Sandra A är eniga om att vi måste ha med oss ett fåtal killar! För att vara på den säkra sidan! Haha!

Mitt ena skärsår på skinkan sen peppes har äntligen lökt ihop sig haha vet inte hur många som velat se så de inte e infekterat! Har ett vagt minne av när vi kom hem o Sandra G ville hjälpa mig att kolla! fra med pincette o apelsinvodka! Den svedan är obeskrivlig haha! Tack NurseSandra!

Flyttingsplanerna är  full gång! Förhoppningsvis får ja en av de nya lägenheterna på klammedam! Slippa denna trånga o skabbiga etta! Dock billig! Efter att man sett båda Sandra Gs o Petras hus e man allt sugen! Men kanske ska hittta en kille först lite taight att betala ett helt hus ensam!

Började på en gardrobsrensning vilket jag är i behov av, efter attt ja slängt ut alla kläderna på golvet slog d mig att jag e trött så ja lät allt ligga o tro om ja skulle ta de imorgon! nu har kläderna legat där i 4 dagar! Suck! Ska verkligen ta mig an de hehe, de e ju ändå bara gamla partytrasor!
Fick några foton skickade via msn idag av en vän vid namn anders! Haha man e ju inte alltför snygg på fyllan, vilket man ibland kan tro att man är!

By the way tjejer, i vår o sommar är de bara koppar och röda hår som gäller! O luggen hänger kvar! Gärna kortare längder!
O ni som e blondiner o brunetter, ni funkar med men kör en lite varmare ton på de bara!

image19
Rave Jenny????

image20
Hur lyckades jag med sminket??


Natti!
Saknar dig Sara, men snaaaart=) du o döden+mig på midsommar OOO!





Kommentarer
Postat av: Libba

Smickrande bild, hämnden kommer på nattstad :P

2007-05-10 @ 15:12:48
Postat av: sandra

stekarjenny!=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback