. -
Annonser från BloggPartner

Lalala

Fatta att vi (jag, mamma o kim) har varit duktiga ikväll!
vi har städat hela lägenheten och ändrat om! 
Super Niiice!
Ni måste komma o kolla!

Idag kom jag på min tid som liten,tjock o trög!
Mamma hade en sviin grym datsune bil (tror de stavas så) med fluffigt håriga säten och en lukta gott figur på panelen! Ska oxå säga nu att ja va inte mer än 4 år när hon ägde denna guldiga pärla!
Redan då va ja en Golddigger... 
Ni ska tro att jag blev lförstörd när vi skulle sälja vår GULDIGA bil som va värd flera miljoner!
Som sagt mindre smart unge =)

Har nyss haft ett litet samtal med Sandra via telefon! Skönt med lite sällskap av en vän!
Har ju ingen ja kan umgås med efter jobbet! Lite triiist!
Men Sandra är ett kap till vän, hon kommer när man minst anar de!
Förstår er alla mina vänner, ni har ju faktiskt en sambo att ta hand om!
Men snart kommer SS hem o då kommer schemat bli fullare!

Ska göra mig iordning för sängen nu, är ruskit tröööött!
Lång dag imon med jue!
Seen nästan helg=)

Pusss


Kommentarer
Postat av: Partner in crime

Bara att pysa ut till mig när du har långtråkigt, å bara ring så kommer jag....vi måste ju ta tag i mina sushi lektioner juh!!!?? pöss peiitra

2007-05-31 @ 00:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback