. -
Annonser från BloggPartner

Simfötter och grod fötter

Heeeeeej!
Underlig dag inget har varit som de ska vara, rutinerna har varit ur balans!
Kanske de beror  på mitt tandläkarbesök som va inbokat  mitt på dagen!

Gick av 100 kalorier mer än jag brukar göra på morgonen idag!  Kändes gött! Men skoj när man gick brevid en mindre tjock människa som gick lika länge som mig! jag hade ju behövt gå dubbelt jämnfört med henne!
Men Men!

I helgen hoppas jag att jag o sandra får testa denna:

-Du är nästan helt perfekt, bara något som inte stämmer riktigt!

-Vaddå då?

- Din adress, den borde vara samma som min, i alla fall för i natt!

Haha!
Hoppas o tror att denna helgen kommer bli galen!


Nu är min Sweeeeetie hemma, har saknat honom sjuukt mycket!

image25


Ni ska få se min nya hårfärg a´la Elin Kling snart!

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback