. -
Annonser från BloggPartner

Tjiiing

Heeeej!
hur är de me er idag? bra hoppas jag! sj har man nyss kommit hem från en promenad! gick juu inte att gå någonstans, masssa folk överallt, kul att komma helt svettig o andfådd gående förbi dem!
ja är nog den ända i halmstad som firar halmstad 700 år med att träna. för jag menar verkligen att alla va i parken o roade sig! men ja trivdes rätt bra med min lilla walk!

såå nu sitter ja bara o väntar på sandra o jonas,...de ska komma förbi o visa sin nya biiiil!
Niice har ja hört!

Bara en arbertsdag kvar, atcka gud för de! denna veckan har ja nog inte varit rolig att jobba med. ruskit trött! Men sandra A står nog ut med mig! *hoppas ja i alla fall*

coldplay- the scientist

Hade nog inte nått vettigt att tillföra er idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback