. -
Annonser från BloggPartner

words don´t come easy


Helloogoodbye!

sitter o kollar på snygg naken! de programmet e helt enkelt väldigt patetiskt!
Men ja ha i alla fall värsta depptipset. Om ni såg förra avsnittet kommer ni veta precis vad ja menar!
När jag blir på sämre humör tänker jag på sandra G som kan imitera denna kvinna alldeles flawless!
-
Nä skojja rö?
bara nu sitter jag o skrattar för mig sj!

Nyss hemkommen från trönnige och mitt vackra barndoms hem! har ju varit o firat morsdag med släkten! som äntligen va samlad igen! Mormor är hemma från sjukhuset och har sin 11 rökfria dag, ska oxå säga att hon har rökt sen hon va 13!
Mycket o se på henne o se att hon mår bättre!
Mer ont gjorde i mig o kolla på morfar, som den ny blivna singel han är! Han blev dumpad av sin särbo efter ett antal många år! Pga han pratade med mormor, o hjälpte henne med en sak!
Så trotts att man inte e 20 finns kärleksbekymmerna!
Och ja kan säga att morfar inte ska få sitta ensam resten av sitt liv! Han är ute o dansar minst lika mycket som ja e på stan!
Han e på G ska ni veta!

Är nu bänkad i sängen, med datan i högsta hugg!
Får uppdatera er om denna (som ja trodde) galna helg! Mycket har hänt, o de e ju många skratt kan ja meddela!
Fredagen började med ett bra startfält hemma hos mig! Petra, Sandra A, Alex och JImmy! Hur kan man inte ha skoj då??
 Väl nere på stan kan ja inte redogöra för mig! Minnet e väldigt vagt! Men hade tydligen bjudit på många flabb och ja fick mig sj ett par stycken!
Mer än halva lördagen gick åt till att oooa sig i sängen av baksmälla!
Sandra G gjorde ett bra jobbb som lyckades dra mig ur sängen vid halv 8 och bege mig ner till laholm efter bara 45 min! tror att de e mitt nya rekord!
Ett glasvin senare va kl halv 12! Ja ett glas vin gick de ner på ett antal timmar haha! då begav vi oss mot halmstad igen! där trottobar väntade! mysigt ställe!
Natten va ung och vi festade losss, Mee o Sandra!


image26
YSL feber


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback