. -
Annonser från BloggPartner

6 feet from ...?

Heeej, vad jag ha saknat detta. Kännas som om jag förlorar oskulden här nu när jag äntligen sitter på min blogg igen! Sista inlägget skrev jag den 10 oktober, då jag fick uttryckt mig om pillans hårfärg!

Jag sitter nu i mitt nya vardagsrum, jag bor i mer än  1 rum nu! Tror jag trivs bra här, lite mörkrädd på kvällarna bara! Är inte van att inte se vad som finns omkring mig i mörkret! Som tur är talar Sanchez om, om han hör något skumt.
Vilket kanske inte e så bra för då skrämmer han bara upp mig ännu mer!
Jag har tagit kanon före o efter bilder på lägenheten som kommer läggas upp ska bara hitta USB kablen till kameran!

Förra helgen var de inflyttningsfest här, massa folk som ville komma. Dock inte så många tjejer, har kommit fram till att jag ha mycker fler manliga bekantskaper än kvinnliga! En man är lättare att ha o göra med!
Festen va tydligen lyckad.! Petra hade haft trevligt hela tiden och inte hamnat i nog mindre rolig period, som man kan göra på vissa fester!!

Denna lördag ska spenderas i Laholm hos Sandra som har sitt 21års kalas!
Galaj pratar vi nu!!

Igår hängde jag med Lollo o Petra. Lollo va i behov av en klippning, så de fixade vi! sen kollade vi lite på idol här innan jag o petra bestämde oss för att åka en runda till Anders som hade förfest!!
Jag hann vara på festen i 1 min innan jag fick en drink i handen o man tackar inte nej till en redbull vodka! Som i min mun smakade kanon! När jag vid ett senare tillfällen delade med mig till några som ville smaka utbrast de: Fyy va stark!
Även Jimmy som varit snäll och blandat drinken till mig rynkade näsan av den!
Efter att bordet va fullt med tomma ölflaskor skulle Anders, Kim och Jonte dansa!
Så mycket som jag skrattade då har ja inte skrattat på länge!!
Det körde allt från den berömde plocka äpplen till att spela pingis/tennis!
Jag hoppas verkligen att ni alla kommer få se denna syn!
Killarna kan dansa!!!

Väl i bilen på väg in till stan som Petra körde! Kanske lite väl häftigt i svängarna. (men de gillar jag) Jimmy utbrister i baksätet : Man Kan köra fort, men KONTROLLERAT!.
Än en gång knäcker jag o petra oss!
Magmusklerna fick jobba denna kväll!

Hela förmiddagen har jag spenderat med JumJum, som hade sovit som en prinsessa på hotellet! Vilken lyx bruden har, får somna in med hjälp av härligt mys, och vaknar upp med härligt mys med!
Äsch jag ska inte klaga mitt duntäcke är ganska skönt de med, man kan liksom forma det så det ser ut som om de ligger någon brevid mig!! Jag ska säga att de verkligen krävs fantasi för detta påhitt!

In i Dimman med er nu!


Kommentarer
Postat av: petra

Han va bara rädd..=)

2007-11-03 @ 16:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback