. -
Annonser från BloggPartner

Mer Smak!

Med stor risk för mer smak vill jag varna er för alla dess olika omeletter!
Jag ha verkligen fått smak för detta!
Omelett med köttbullar kan jag rekomendera, tar inte ens 5 min att göra och det mättar otroligt bra!
Ost och skinka är även en favorit ;)

Ikväll kommer tjejerna förbi, vi ska laga mat och bara snacka skit! Om de lockar ute i dimman så drar vi inte oss för att ge oss in i den!!

Jag och Sandra G ska även göra en liten beställning från H&M ikväll, behövs lite smått och gott!
Just nu går jag och väntar på min Cavalli klänning som jag beställt, tror de kommer bli min nyårsoutfit! Ville haft den med zebra mönster men det blev trotts alllt leopard!
Kan nog bli really nice!!

Nu ska jag logga in på tradera och sälja lite grejjjer :)

HeeejSveeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback