. -
Annonser från BloggPartner

SSS

Tjipp Schananen På Dig!

När jag vaknade en aning mörbultad imorse hade min hund lämnat ett litet paket till mig!
Paket log bakom soffan och jag blev inte positivt överraskad!
Han blev nog lite generad när han såg min reaktion, han kröp ihop och la sig på rygg! I den positionen kunde han gått stanna!
För en rejäl hög med bajs bakom soffan är inget jag vill se!
Stanken sitter fortfarande kvar.....Bläää
Detta är första gången denna händelse sker! Han är ju trotts allt sjuk, ska ta tempen på honom när ja kommer till la familia i Trönnige!

Lördagskvällen spenderades i min lya. Vi lagade carbonara och mös! Vi tittade på ladder 49 vilken hjärtegripare. Filmer ska ju inte sluta sååå!!
Sandra skulle upp och jobba idag ju, stackaren har jobbat hela helgen. Så hon begav sig av vid den rimliga tiden 1! Maria och jag satt kvar, jag drack min 1:a corona. Det va inte helt fel, men man blir ju packad av dem i alla fall. Efter en så blev mina ögon glansiga och ja började fnittra!
Shiit alltså!
Vi lyckades åstakomma en riktig våtdröm och en söndagsmysdejt! Mina msn kontakter fick sig en del surpriser!
Sen kan jag väll tycka att det är lite halv löjligt att sitta på msn och dricka kl 2 på natten!!
Lovar att det inte ska bli en vana!


Kommentarer
Postat av: Maria

Fö i helvede! Den ä ju TOM!

2007-11-19 @ 12:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback