. -
Annonser från BloggPartner

This Years...??

Plingiling!

Idag hämtade jag min Cavalli klänning!
Tjejerna röstade för trotts att jag kanske tyckte den va liiiite stor i brösten! Hade jag inte glömt ta av mig sockarna när jag tog foto på mig i den, så hade jag lagt ut bilden hehe!
Men det va inget vidare hett!
Fick av ett par super bra bilder på Gert som gärna posar framför kameran=)
Jag gillar när man bjuder på sig och inte är så stel!

Imorgon är det äntligen tisdag och vi ska på visningen! Ska spana efter något roligare än page nu! Den frisyren kan jag klippa utan att kolla och vara svin nitad nu känns de som!
Ska även kolla om de har något shyjst recept på en koppar färg!
MIna tjejer har ju önskemål om förändringar nu!
Jag väntar fortfarande på att Maria ska utnjytta sin födelsedags present, så jag får färga henne!!

Min snälla mamma har köpt ljusstakar och julgardiner till mig, hon vet ju mycket väl hur illa jag tycker o julpynt!
Men julen är mysig, vet dock inte vad jag ska önska mig i julklapp! Har nog inte samvete att önska mig något eftersom morsan typ stod för hela kalaset till lägenheten!

OOO är de någon som sett den senaste VS showen? Jag kollar på youtube varje dag men har inte hittat något!

Sooov nu underbart skönt inatt!
Det ska jag försöka och önskar jag att inte vaknar och vill slänga väckarklockan i väggen imorgon igen!!

Fö helvede!! Den e ju Tom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback