. -
Annonser från BloggPartner

Tuesdays at Jenny´s

Heej!
I morgon är de onsdag, och halva veckan har gått! Känns ju helt kanon!
På tisdag nästa vecka är de visning i GBG, kommer bli super skoj! De kommer bl en kombo av båda hår, smink och kläder! Är väldigt förväntansfull på detta!
Så nästa tisdag måste ja bryta min och Sandra tradition! Vår DH kväll är liksom lite helig för mig! De gör att veckan inte känns riktigt lika lång! Sen har vi alltid väldigt skoj åt all "skit" snack!
Varför vara 21 när man kan vara 18 lika väl ?

Ikväll har vi suktat efter Burberrys dojjor som Topshop copat!
image127


Köpa eller inte????
Thats the question!
Varenda bloggerska har la lagt upp dessa och jag är en av dem nu ;)

Nu ska jag o sanchez sussa! Han väntar förväntasfullt på att få lite tid sj med sin singelmatte!

By the way vi laddade ner Jessy-Dancing in the dark ikväll, Bra Sandra!
riktigt sömngivande!

<3 Jenny



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback