. -
Annonser från BloggPartner

1:a, 2:andra

Heeej!
Första natten i Trönnige har ju gott bra, Tommy har åkt till sin prao och Kim är i skolan! Mamma sover och jag sitter här och väntar på att toden ska gå! Gick visst upp lite förtidigt!?

Söndagen spenderade jag framför tv:n med 2 filmer, Ice age 2 och Björnbröder 2. Ikväll blir de nya Beck och Ninja turtles! Kan ju bli spännande!
Vi spelade även lite Yatzy, shiit jag hade verkligen glömt allt hur man gör! Men vann gjorde, men bara liiiiite fusk!

Ikväll ska de flyttstädas i lägenheten! med tanke på hur jag mådde igår såå fick de vänta!

Lördagen va riktigt lyckad! Vi började hos Daniel, vår gamla förfest och åkabår polare hehe! så opersonligt de lät men han är en snäll man den där!
Eftersom han bett mig ta med en del tjejpolare löd jag hans ord, för han lovade minsann att stå för några trevliga killar! PÅ förfesten bestod folket av 85% tjejer och resten killar!
Braaaa Daniel!!
Efter min o Marias skumpa så va vi lagom larmade men lite till skulle behövas för att vi skulle klara oss hela kvällen, en mycket snäll tjej som satt brevid oss bjöd oss på sin sprit som hon hade i en petflaska! Man alla kom ihåg nu de va ingen HB: Detta va hon noga med att upprepa 20ggr ca!
Mitt i alltihop sattes de på Frank Sinatra och maria och Daniel svängde runt i en mycket vacker vals!
Folket häpnade!
So did I!
Inne på Gaston va de grymt mycket folk och mitt i vimlet hittade jag min Sandra! Bra full! Tjohoo Sandra festade till de! Då gällde de att inte spara på krutet! IN med en varsin drink, sprang sedan till mårtensson där jag stötte på MArtin som fick komma in men inte jag o sandra! Bra sura begav vi oss mot moon, Magnus den graciösa svanen skulle se till att vi kom fram säkert! På vägen roades vi med en mongo walk m.m!
efter att vi beställt varsin ny drink på Moon och dansat asen av oss till Can´t help myself, är minnet mer suddigt!
Men myyycket roligt!

Resten får bli ett minne för gudarna och för mitt allt förstora samvete!

Senare idag väntar jag mig en fullrapport om Mårtenssons hotellsängar och norrmannen!
Jag har planerat en liten tripp till Norge, 2 flugor i en smäll!


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha åkabår polare? Betyder det att han är en fena på karate? :)
Du kommer ICKE få en sån rapport lille jentetösen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback