. -
Annonser från BloggPartner

Dont try this at home!

Jag vill uppmana alla min läser till, och utföra en varning!
Jag har med egna ögon settt hur garnier har haft Pernilla Wahlgren som sin "modell" i deras reklam.
-Hej mamma!
-Hej jag såg att du färgat håret, va fint de va, men blir de inte torrt?
-Nej mamma garnier nutriss creme.... bla bla bla!

Så mer man Pernilla i någon varmbrun färg, som glänser utav **** och bara skriker glansspray!
Ja men de va la fint!
image111


Men nu kommer vi till det stora big NOOO! Nu finns de en ny reklam ute med en up close bild på lilla Pillan när du hon har någon varm,gul blond färg, och under står de med en liten text.
Pernilla har nu användt, nr 9.43 (tro ja de står)
Ja men de dem inte skriver ut och informerar de mindre vetande om är att man inte kan lägga den färgen på ett redan färgat hår!
Så kan slå vad om att de finnns ett antal tjejer som sprungit och köpt den ljusa färgen o slängt på sin mörkbrun färgade hår!
Vill bara uppmana er så ni inte gör de stoooora misstaget o står med en ljus utväxt och mörka toppar!


Ska hinna med ett inlägg till ikväll =)
Nu bär de av mot Sandra och Jonas stora lya! Ska kolla lite tv med min Gert!
Havemercyonme.blogg.se







Kommentarer
Postat av: Cissi

Hejsan. Såg att du va frisör. Och jag har en liten fråga till dig. För ett tag sen hade jag löshår (isatt av en oproffissionell tjej) Och jag tappade mkt hår när jag hade det. Tog ut det efter en månad kanske. Och tappade extremt mycket hår. Tussar.. Och nu har jag jätte tunt hår.. Flera månader efter.. Vet du något som gör att man kan få tjockare hår lr något?

Postat av: Anonym

TILL CISSI!
Du frågar helt rätt person! Jenny är en av de proffessionellaste människorna som du kan prata med inom frisörvärlden! Jag har inga tips till dig men ville bara informera dig och min bästa vän Jenny att det är så! Jätte tråkigt att höra med håret men Jenny har säkert bra tips! Puss

2007-10-11 @ 18:01:01
Postat av: Cissi

Ahaa okej. Hur ofta ska man använda inpackning? En gång i veckan?
Tack så mycket =)

2007-10-11 @ 18:14:14
URL: http://kivvi.blogg.se
Postat av: Jenny

Ja jag brukar säga att en inpackning sitter i ca 6 tvättar, så de brukar bli 1 gång i veckan för de flesta! Se nu till att du har en inpackning som går ner på djupet och inte lägger sig som en hinna!! Lycka till :)

2007-10-11 @ 21:17:40
URL: http://goldenheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback