. -
Annonser från BloggPartner

Goood Morgon

Hejsan Svejsan!

Hoppas de är lika bra med er som med mig!
Idag ska jag och mamma tiil IKEA och Väla. Kommer bli kanon skoj! JAg bara längtar tills de färdiga resultatet går att skoda i lägenheten!

Om man säger såhär, de har varit en mycket händelserik natt!
Ett mycket intressant sms anlände runt 1 tiden
Jag blev MYCKET glad över vad som stod i smset! Snart 3:e gången gilt!
Själv vaknade jag och fick en efterlängtad överaskning!
Jublade och skickade ett informerande sms till de involverande!

Känns som en toppen lördag och man kanske skulle våga ge sig ut på stan, synd bara att min Bästa Get är i Köpenhamn och shoppar! 
Saknar henne hihi!
Får bli en halv TVG utgång, hoppas Maria kan slita sig från vår landsgranne! ;)

Ha en sköön lördag!
Puss och kram ses på stan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback