. -
Annonser från BloggPartner

Ingen Inspiration

1. Hur gammal är du om fem år?

5 år för gammal

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

En ny kund

3. Hur lång är du?

1,74
4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Ice age 2

5. Vem ringde du senast?

Sandra

6. Vem ringde dig senast?

Maria

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

Ska skona den personen från att skriva de här

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror på vem de är jag ska kontakta, men sms är nice!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Har bara mamma

10. När såg du senast din mamma?

Nu i detta läge

11. Vilken ögonfärg har du?

Blå

12. När vaknade du i dag?
6.32
13. Vilken är din favoritjulsång?

All i want for Christmas is you.

4. Vilken är din favoritplats?

Sängen.

15. Vilken plats föredrar du minst?
Sjukhus

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Tragiskt tänkt i någon bar med en drink för mycket. Om mina drömmar år i uppfyllelse i en fin villa med en u nderbar familj

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Cancer
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Några löjliga barn filmer

19. Hur stor är din säng?

120 cm tror jag.

20. Har du stationär eller bärbar dator?

Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Beror på var jag sover
22. Hur många kuddar har du i sängen?

4

23. Hur många landskap har du bott i?

1

24. Vilka städer har du bott i?

Halmstad
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Skor
26. Är du social?

Är så illa tvungen!

27. Vilken är din favoritglass?
Ben&Jerry, fussil fuel
28. Vilken är din favoritefterrätt?

Vet inte.....
29. Tycker du om kinamat?

Om jag inte får Sushi

30. Tycker du om kaffe?
Islatte med vaniljsmak

31. Vad dricker du till frukost?

Inget möjligtvis vatten

32. Sover du på någon särskild sida?

Sover på sidorna
33. Kan du spela poker?

Om jag spelar med mindre smarta spelare

34. Tycker du om att mysa/kela?

De borde vara en männskligrättighet. Så ja!

35. Är du en beroendemänniska?

På många sätt

36. Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig?
Nopp.

37. Vill du ha barn?

Ja, men vill inte föda dem helst!

38. Kan du några andra språk än svenska?

Engelska, o 2 ord på norska.  Toalett=brusefåtölj och Stålmannen=

39. Har du någonsin åkt ambulans?

Tyvärr ja. När min kära vän svimmade
40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Havet.

41. Vad spenderar du helst pengar på?

Mig sj!

42. Äger du dyrbara smycken?

Ja

43. Vilket är ditt favoritprogram på teven?
Desperet house wifes o SATC
44. Kan du rulla med tungan?

Njaaa

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Vet inte....men maria o sandra är bra duktiga på att få mig att skratta

46. Sover du med gosedjur?

Nej men med Sanchez

47. Vad har du för ringsignal?

Astrada-Like an ocean

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Mamma sparar dem helt intakt i en gardrob

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

Katten Gutavs filmen

50. Flirtar du mycket?

Kan inte

51. Kan du byta olja på bilen?

Behöver inte den kunskapen, finns andra som får betalt för de!

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

53. Vilken var den senaste boken du läste?

Saknad

54. Läser du dagstidningen?

Nä.

55. Prenumerera du på någon veckotidning?

No.

56. Dansar du i bilen?

JA med händerna

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

P3

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Vilka varor/produkter vi behövde på salongen

59. När var du i kyrkan senast?

När Rasmus döptes

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Hmmm, inte en aning

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

Jag, Sandra och JIll hade våra tältnätter! men max 2 nätter i rad.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Min lillebror, han tog den tunga sopsäcken när jag inte orkade! En gentelman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback