. -
Annonser från BloggPartner

Linslus!

Idag när jag hade min permanentkund, så tackade jag till gud att denna kvinna var försedd med hörapparater! Som tur är kan man inte ha på sig dem eftersom de kan komma vatten på dem. När damen lagt av sig sina hörlurar och stoppat in sitt fetvadd som hon hade med sig var hon lika döv som en döing! Vilket var tur, för på P3 pratades de på om olika sexmyter och om hur folk hade missförstått vissa sexdetaljer! Hade varit bra pinsamt att stå där och lyssna på de med en dam!

Många av er bloggerskor lägger upp era outfit bilder, hehe jag kan säga att i detta stadiet som jag är i nu hade ni fått se samma kläder varje dag! har ingen inspiration eller motivation! alla kläder jag ha på jobbet blir förstörda av hår o färg! Inte skoj allls!

Nu beger jag mig till Porriga Petra för en desprete kvälll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback