. -
Annonser från BloggPartner

Liten update

Fantastisk

Omdöme 5 2007-07-17 av SL

Delägaren Jenny måste nu har intagit titeln som Halmstads bästa frisör. Tjejerna ger alltid ett glatt och positivt bemötande! Rekommenderar dessa starkt! Kram på er!

Skriv ditt omdöme · Hjälpte det här omdömet? Ja eller Nej · Anmäl det här omdömet

Delägaren Jenny måste nu har intagit titeln som Halmstads bästa frisör...

Underbart!!

Omdöme 5 2007-05-29 av Ulrika P

Mitt ute på hallandska bygden ligger denna lilla pärla till frisersalong. Man blir alltid mycket vänligt bemött av tjejerna och de har alltid koll på de senaste trenderna. De lyckas också alltid med att få en att känna sig snyggare. (i håret)

Hjälpte det här omdömet? Ja eller Nej · Anmäl det här omdömet

Mitt ute på hallandska bygden ligger denna lilla pärla till frisersalo...

TREVLIGA OCH MODERNA

Omdöme 5 2007-05-24 av NÖJD KUND

Det känns att det är tjejjer som vet vad dom gör och gillar sitt jobb

Hjälpte det här omdömet? Ja eller Nej · Anmäl det här omdömet

Det känns att det är tjejjer som vet vad dom gör och gillar sitt jobb...

Förlust för Halmstad

Omdöme 5 2006-11-30 av Företagare

När Jenny flyttade till Getinge så förlorade Halmstad stad en mycket skicklig frisörska.

Nu tningas man åka till Getinge istället.

Rekommenderar henne starkt....!

Hjälpte det här omdömet? Ja eller Nej (1 av 1 svarade JA) · Anmäl det här omdömet

När Jenny flyttade till Getinge så förlorade Halmstad stad en mycket s...

Äntligen

Omdöme 5 2006-10-12 av Återkommer

Jag slipper att åka till stan för att färga och klippa håret. Resultatet blev jag jättenöjd med, för att inte tala om priset!!

Hjälpte det här omdömet? Ja eller Nej (1 av 1 svarade JA) · Anmäl det här omdömet

Jag slipper att åka till stan för att färga och klippa håret. Resultat...

Fantastisk salong

Omdöme 5 2006-09-16 av Nöjd kund

Mycket god service och två tjejer som gör ett gediget och modernt frisörarbete.

Hjälpte det här omdömet? Ja eller Nej (1 av 1 svarade JA) · Anmäl det här omdömet

Mycket god service och två tjejer som gör ett gediget och modernt fris...

Detta ska få mig att somna o vakna med realtivt positiv inställning!
Min salong är trotts allt de ända som får mig att gå upp morgonen, den måste ju drivas och skötas!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hejsan. Om man ska permanenta sitt hår.. Kan man få det i stora lockar då? Har rätt långt hår, Nedanför brösten. Vill gärna ha lockigt hår.
tack på förhand.

2007-10-10 @ 15:30:32
Postat av: Jenny

Hej Lina! Just med permanent är de svårt att säga, de beror helt o hållet på hur spänstigt ditt hår är! och när man väljer att göra "stora" lockar krävs de mer för att de ska hålla och man behöver krama fram dem oftast! Hoppas du har fått lite svar på dina fråger =)

Postat av: Lina

Okej, men om jag skulle göra små lockar.. blir det jätte jätte lockigt då? ( Vill inte se ut som en gammal tant) haha Mitt hår är ganska glansigt och lent.. hur menar du med spänstigt?

2007-10-10 @ 21:38:25
Postat av: Jenny

Med spänstigt menar ja att kvaliten är bra så de inte e poröst! jag kan verkligen inte ge dig några bra svar på dina fråger över nätet! bästa är att gå in på en frisörsalong! och visa lite hur lockigt du menar! :)

2007-10-11 @ 21:21:58
URL: http://goldenheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback