. -
Annonser från BloggPartner

Lovely

Onsdag kväll, ska inte missa programmet Mia och Klara idag!
Är lite stissig ikväll så mycket jag vill hinna med och så mycket jag vill göra!
Vill helst av allt kolla film med riktigt mysigt sällskap!

När jag körde hem från jobbet satt jag o tänkte lite som vanligt, man blir ju givetvis glad att få en komplimang!
Man hör ju hellre att man är snygg än sexig, man är ju hellre söt än porrig! Men den bästa kompilimangen en kille kan ge en är ju egentligen att man är flickvänsmaterial, att man liksom skulle vara den perfekta tjejen att gifta sig med!
Det är alltid kul att få en komplimang om att man ser bra ut men de värmer mycket mer när man får höra om att man kanske är snäll eller att man är omtyckt!

Jaha, nu får jag ge mig ut på nått äventyr kan inte bara sitta här hemma!

jag blev lite besviken idag, fattar inte, ena stunden är man de bästa och första prioritering nästa stund är man bara piss värd!?

image100

och återigen sitter jag med ångest öer hur ja vill ha håret! är bra trött på de nu! har liksom kommit in i en fulperiod!
Kan inte ni få sånna??
Denna hårfärg är bra nice!

I helgen blir de IKEA, min lägenhetsshopping goes on, kommer lägga in bilder på de jag inköpt än så länge =)
Massa fina lampor jag e helnöjd med!


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag blev iaf super nöjd, du e super duktig å super söt!
En super kompis...=)
Pöss pöss

2007-10-03 @ 20:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback