. -
Annonser från BloggPartner

På spaning i sverige

Jag har nu börjat min spaning efter en shysjt väska, med lång axelrem och de ska vara än större modell, som rymmer mer!
Har tröttnat på de små nu jue!
har några modeller som mall får ta tag i mitt sökande nu!

fast med mindre indiskinspiration!

Sandra ringde idag är jag precis hade svängt ut från jobbet! Hon blev lätt panikslagen när jag sa att jag va på G hem! Hon hade ju flängt hela vägen ill Getinge så vi möttes på salong! Med sig har hon en pås liknande sak!

-Här en present till dig, säger hon!
-Näääää sluta nuuu, säger jag!

I påsen log ett par mockasiner!
De komiska är att när hon kom hade hon på sig ett par likadana och jag utbrister oh vad snygga skor!
Sandra vet då hur hon ska få en på bra humör men oxå även hur hon ska få en att få dåligt samvete!
Jag hinner då aldrig med attt överraska min vänner! Eller hade jag bara utnyjttat min lediga tid så!

Jag ha fått en ny favorit herrdoft, Armani City Glam!
Bilden funkade inte att lägga upp, attans med!

Nu är mammas toning färdig sköljd dags att klippa!


Kommentarer
Postat av: sandra

hihihi hoppas du blev glad=))))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback