. -
Annonser från BloggPartner

AAAAAAAA

AA så typiskt, precis på morgonen innan klockan ringer så ska ja börja drömma!
Självklart drömmer ja om my secret love!
Då vaknar mn ju helt gråt färdig över att de bara va en dröm!
jag som alltid beklagar mig över att ja aldrig minns mina drömmar! Den vill jaa inte minnas när ja vaknar jue!
I drömmen va han med mig o min familj på semester o de funkade så bra!
Han va så snäll o gullig!
FAN att de bara va en dröm!

Ska palla mig ur sängen nu i få i mg lite frukost! Idag e de torsdag :) 1 dag till helgen, tjohooo!
Inga planer alls har ja! Topppen!

Pusss  på er!


Ja kommer sväva på rosa moln idag hihi


Kommentarer
Postat av: Maria

Du har visst planer!
Vi ska ha brakfest på lördag!

Postat av: Nickie

jag fick dem av min sambos mamma i vintras. jag har ingen aning faktiskt. men åhlens borde ha liknande.

2007-09-06 @ 11:43:27
URL: http://nickie.tjejsajten.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback