. -
Annonser från BloggPartner

AAAAAAAAA

Ikväll har ja fattet ett beslut!
Jag ska inte gå runt o låta min äkta vänner lyssna på mig o mitt tjat!
Jag har fattat ett beslut som ja ska genomföra på måndag! Ja tar inte skiten längre! har försökt se förbi skiten! Men de funkar inte!
Kommer bli så jävla skönt att slippa de!
Äntligen har ja tagit mig i kragen!


O du anonyma kommentatorn, svårt att inte veta vem du är!
O ja ska säga dig att jag är så tacksam att han förlät mig, för han är en person som ja tycker mycket bra om! sen att du har  en åsikt i detta! Visst, de hade ja redan räknat med!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Rättelser.
[Jag fattat]Ikväll har ja fattet ett beslut!
[Och, inte 'o', 'Mina', inte 'min äkta väner', 'och', inte 'o']Jag ska inte gå runt o låta min äkta vänner lyssna på mig o mitt tjat!
Jag har fattat ett beslut som ja ska genomföra på måndag! Ja tar inte skiten längre! har försökt se förbi skiten! Men de funkar inte!
Kommer bli så jävla skönt att slippa de!
Äntligen har ja tagit mig i kragen!
O du anonyma kommentatorn, svårt att inte veta vem du är!
O ja ska säga dig att jag är så tacksam att han förlät mig, för han är en person som ja tycker mycket bra om! sen att du har
en åsikt i detta! Visst, de hade ja redan räknat med!
Och så vidare.

2007-09-17 @ 18:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback