. -
Annonser från BloggPartner

Glad eller Ledsen?

Hela kvällen har jag, mamma och Tommy packat och packat!
Vi blev klara med nästan hela köket!
Bara jag som ska få ner min lilla gardrob! Har redan 5 fulla påsar med kläder som jag inte vet vad jag ska göra med! Får skänka det till någon som behöver det! Jag menar det är tillochmed prislappar kvar på vissa plagg!

Hela förmiddagen var helt förstörd, jag gick bara och väntade på att klockan skulle gå, när den hade slagit 1 fick jag ett panikanfall, precis som jag fick på planet hem från Spanien! Jag kunde inte svälja, jag liksom glömmer hur man gör det när jag får sån panik, då siter man där med hela munnen full av saliv! Paniken bara växer!
Smärtan i bröstkorgen spred sig bak i ryggen!
Som ni förstår mådde jag inte särkilt bra, som tur var hade jag inga kunder inbokad!
Kl 2 satte jag mig i bilen och körde mot stan för att möta mamma! Tror inte att jag var i mitt sinnesfulla bruk den färden!
Välframme satte jag mig i mammas bil, och hon körde mot sjukhuset! Eftersom hon vet vilken jäkla fobi jag har för det stället, hade hon maxvolymen på och sjöng glatt med till Per Gessle! Vet inte rikigt om de lugnade mig!
Läkaren tog en snabb titt på mig, tittade på klockan och sa att hon inte hann ta alla prover idag, så jag skulle få komma tillbaka om 3 veckor! Hon skrev ut några piller och praktisktaget sprang iväg! En sköterska hämtade upp mig, tog med mig till labbet där hon skulle ta blodprov!
5 st stick senare lyckades den 3:e sköterskan pricka ådran! Vid detta laget var jag vit som spöket laban och kall som en isbit!
Jag gick från sjukhuset som ett större frågetecken än nar jag kom!
Hoppas läkaren ringer mig och förklara mer!
Inte undra på att onödigt många dör i cancer mfl sjukdomar om läkarna är lika stressade mot alla patienter!

Nu börjar de roliga, att leta nya grejjer till min nya lägenhet! Fast jag har klagat på denna lägenhet ett tag kommer jag att sakna mitt första egna boende!
Alla roliga förfester som hållts här och alla andra sjuka saker man varit med om innanför dessa väggar!

Nu ska jag sätta mig till rättta i sängen och lusläsa IKEA katalogen!

Hoppas ni alla har haft en underbar dag!

Är väldigt glad över mitt läsarantal! Vore skoj att veta vilka 23 st som läser min bloggdagligen!


Kommentarer
Postat av: sandra

jaaaag läser varje dag gumman=) Min mobil är död, har du ringt? Ring imon!=) PUSSS

Postat av: Lina

jag läser din blogg nästan dagligen =)

2007-09-27 @ 19:11:56
URL: http://laiina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback