. -
Annonser från BloggPartner

Heeeej





Jaha då har jag varit o kollat på min 1:a lägenhet! Den log i Grötvik precis vid havet!
Kanon fint!
Men kommer Jag att trivas i den miljlön?
Tror säkert att de skulle kunna bli fint med mina möbler där! Petra har ju sagt att hon ska hjälpa mig! o med hennes hjälpande hand tror ja alldeles säkert att de kommer bli bra!
Har gjort en liten ritning på planlösningen!
:)
Som inte gick att lägga upp!
Varför är jag en person som inte kan ta beslut! Har aldrig kunnat o de känns som om jaa aldrig kommer kunna heller!
Jag behöver någon som säger hur ja ska göra o hur ja ska tänka känns de som!
Jag skulle vilja ha en liten djävul på min högra axel o en liten ängel på min vänstra!
Så enkelt de skulle bli då!
Hopplöst att aldrig veta hur man ska hantera olika situationer!
När ska de bli någon stake i mig????
Så får se om ja tar lägenheten, får åka ut med mutti i helgen o kolla igen!
De kanske e så att ja kommer känna mig mörkrädd utanför stan?
suck o pust!!

imon är de fredag=) härligt!!

Pusss o Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback