. -
Annonser från BloggPartner

Heeej

♥Heej allihop!

Bloggar lite snabbt nu innan jag ska följa med Sandra o kolla på hennes kattunge, Sören =)
Sen ska vi åka hem till Sandra på Blåkulla för att fira Marias forever young dag.
Hipp hurra min Jum!

Om mindre än en månad lämnar jag Karlsbergs v 2c för att spendera 2 veckor hos föräldrarna i Trönninge. Efter de flyttar jag in på min nya adress Bielkegatan 9.
Tror alldeles säkert att jag och Sanchez kommer trivas där! Mest yngre som bor i de området! En bra chans att lära känna nytt folk.
Det gillar jag!

Snart får de bli en tripp tilll IKEA för att inhandla matbord, soffa, klädhängare m.m!
Kommer bli så roligt att få inreda precis som jag vill ha det!!

 Hoppas detta inlägg har passat min språkkuniga läsare!
De finns säkert grammariska fel och stavfel i detta inlägg, men som sagt, jag har inte bloggen för att vinna nobelpris!

Imorgon kommer jag till en nästan helt ny salong! Sandra har en vänlig killkompis som ska hjälpa oss med lite hyllor som ska upp!
Blir spännande att se imorgon!

Ha en skön kväll!

Pusss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback