. -
Annonser från BloggPartner

Litteraturtips

Goderafton kära läsare!

Eftersom jag har upptäckt att många utav er är i stort behov av lite trevlig läsning såhär inför hösten och tycker att min blogg med mina stavfel inte duger tänkte jag tipsa om en del böcker jag finner intressanta!
Då har ni dessutom något vettigt att ägna era kvällar åt eftersom en del verkar ha liiite för mycket fritid (och ja, jag är väl medveten om att lite egentligen inte stavas med 3 i).

Fjodor Dostojevski - Brott och straff

Himla trevlig bok med sensmoralen att ett dåligt samvete är det värsta straffet.
Tål att funderas på!

Ernest Hemingway - Den gamle och havet

Lite kortare bok, fast ändå väldigt innehållsrik. Ett utav de främsta verken inom litteratur. Garanterat rättstavad rakt igenom!

Shakespear - Hamlet

För alla dramaqueens därute har vi en bok som är upplagd i pjäsform! Handlar om hämnd, väldigt trevligt koncept.


Önskar er trevlig läsning såhär i höstmörkret!
Njut av all denna korrekta meningsuppbyggnad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback