. -
Annonser från BloggPartner

Morgonpigga och raska?

Yes sir, Yes sir!

Lördagmorgon, dagen har bara börjat! Men snart kommer jag få veta att jag lever!
Min lägenhet ser ut (som maria uttrycker de) Hiroshima! Alla mina saker ligger nertryckt i påsar och lådor! Suuuuger verkligen, o det ska ligga där i 2 v. Jag kommer nu leva i en resväska, hoppas nu ni mina kära vänner kommer har förståelse för mitt oundvikliga dåliga humör!
Jag hade haft de för er i alla fall:)

Det är ett bra tryck på efterfrågan om utgång idag!
Kan inte bestämma mig som vanligt. Tror att varje helg kan tillge mig något speciellt!

Fredags kvällen spenderades i Trönnige, min lille bror fyllde ju år! Men känns skumt att säga lillebror. Han är både längre och större än mig! Kändes som om de var i går den stora lillskiten va bebis!
När kim fyllde år fick han PS 3 och igår fick Tommy en ny mobil, vilken vet han dock inte ännu!
Mamma bjöd på sin sjukt goda skaldjurspaj!
Berny, Åsa och Rasmus är nere Örebro/Laxå nu med! Rasmus bara växer och växer, När man frågar honom vad jag heter säger han Jenny på någor påhittat språk och klipper sig i håret med fingrarna!
ooooo

Jag är dålig på att ge er lite bilder! Ska skärpa mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback