. -
Annonser från BloggPartner

Please don´t stop the music

Idag stängde vi salongen lite tidigare!
Både ja o Sandra behövde förbereda oss lite inför helgen!
Jag ha städat lite o plockat ordning bland min enorma hög med tidningar!
Känns såå skönt!
Sen avnjöt ja en sallad från Statoil! Kan inte få nog avd eras kyckling sallad!!

Lite pics på mitt nuvarande boende, flyttar härifrån den 1 Oktober!



Vardagsrums avdelningen!


Min Säng, o ni ser även min Paris Hilton hylla, som egentligen ska bort efter den enormt pinsamma filmen
Pledge This!

Jag söker som förbrillt efter nytt boende, har lite alternativ! Helst av allt hade ja velat dela lägenhet med någon! HItta en shjyst 3:a centralt o bara leva livet!
Jag tror verkligen att ja hade trivs med att bo med någon!
Men de måste vra med någon som förstår mig o som ja förstår mig på givetvis!
Jag tror att ja gillade lägenheten i Grötvik ändå, men vet inte! Ska kolla på en 2:a i stan på måndag med!
Detta kommer nog lösa sig fin fint!


Arbetsskorna jag inköpt i GBG är helt kanon! Har inte haft ont i fötterna på heeela veckan!


Som frisör blir många kläder förstörda av allt hår o all färg! Därför är Gina Tricot en super affär! Där hittar man billiga toppar som funkar i nån månad sen slänger man bara dem!
Min favorit är just nu den på denna bilden!
(Morgon trötta Sanchez är med på ett hörn med)

Ikväll blir de antagligen SPA(tjej)kväll hos Miss Gertsson!

Morgondagen får lösa sig sj! Ja kör på de spontana!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback