. -
Annonser från BloggPartner

ShalomShalim

Hiiii!

Nyss hemkommen från jobbet, träningen och en promenad med Sanchez!
Har fått i mig min soppa och några oliver!
Kan verkligen rekommendera den kombon!
(tror mig, testa INTE)
Hade hellre spenderat även denna kväll på MAX med Maria, men lite motta får de vara!
Ska man få någon ordning på detta liv så!

Helgen som vatt precis har kanske varit den roligaste på länge!
Fredagen startade lugnt med ett besök i Trönninge, mamma blir så glad!
Mobilen ringde för 100 gången, de va Kim som ringde,
-Heeej Jenny de är Kim, var är du?
-Jag är i Trönninge!
-Men vi som tänkte förfesta med dig!

.........
Behöver jag säga mer, festen va ju upplagd!
Sandra bjöd på mousserande och starkare grejjer!
Sen spelades det finn fem fel som aldrig förr, det är vi som ser till att den spelmaskinen går runt på B&B!
Kom hem lite mer full och mycket trött!

Lördagen va obokad när kl blev 14 dagen efter! Jag satt som ett frågetecken hela eftermiddagen. Jag hade dock varit effektiv under dagen som gått!
Jag hade hunnit inköpa mig nytt duntäcke och kudde, några outfits och jag kollade på fotboll (ja tro de eller ej)
Som vanligt när det finns en boll i närheten dras den mot mig! Hela havet av beskådare tittade åt mig och tyckte att jag kunde kasta tillbaka bollen, som tur var så stutsade den ner igen!
När klockan blev lite efter 7 kom jag fram till att jag skulle hänga på till FBG med getingegänget!
Anlände till Sandras partylägenhet där ölpyramiden redan va påbyggd!

För att drickan skulle slinka ner bätttre så spelade vi dealer, riktigt bra spel! Alla blir så engagerad! det är inte särkilt svårt att förstå helller ( eller de finns undantag)
Utgången i FBG resulterade i alla fall i ett fåtal konstanterade:

*Jag luktade sensuellt och Sandra luktade sexigt

*Jag såg och kände mig äldst på hela stället!

*Jäger och Fanta är de nya (enligt Johannes, men de är värt att pröva)

*Att åka buss hem är bra för alla despo!

*Att få ett spelkort skicat på sig gör förbannat ont!

Det va lite av de jag kom framtill!

Snart ska jag o Maria ut och gå!!

Ha en fin kväll




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback