. -
Annonser från BloggPartner

Söndag!

Heej!
Söndag, hmm vet inte rikitigt vad ja ska förmedla idag! Har även idag så mycket jag vill få med här!

Lördagskvällen blev hel spontan o TVG gänget kom förbi!
Vi fick barskrapa eftersom ingen hade köpt något drickbart under dagen! Jag e tacksam att jag fick rödvins flaskan, o de andra tog ölen! Jag blandade de mindre goda vinet med loka citron (helt ok) o sedan blev de några glas med fanta med! Jag e verkligen ingen rödvinsälskare!
Mestandels av kvällen lyssnades det på, Arvingarna som vi alla hade hemliga förälskelser i när de gjorde sin insats i melodifestivalen!
Vi bokade en ttripp till ekebo, Porriga Petra ville dansa medans jag ska hänga i baren o sjunga med i alla texter! Mus Maria kunde kanske tänka sig att följa med, men hon va skeptisk! Snygga Sandra tyckte vi skulle börja på strandhotellet o värma upp där!
Under kvällens gång sjöng vi även med som galningar i Lilla sjöjungfruns låtar!
Den filmen är verkligen min favorit!
Vill någon göra mig riktigt glad så hitta den på DVD! De skulle ja uppskatta! vet att den fanns på Statoil för ett tag sen men ja missade den!
Villl haaaaa!
Som liten va ja grymt avundsjuk på Ariel, hennes svallande hår o smala kropp!

image88



Hela söndagen har ja tänkt att ja inte ska singeldeppa" Varför ska ja göra de!? man kan ha de bra som singel! Eller hur?
Men man kan inte lura känslorna! Ja har under eftermiddagen tänkt att ja ska hyra alla Bridget Jones filmerna! Hon är en kvinna som förstår hur man känner sig när man e singel o ensam!
O vet ni vad, ja såg nyss  att en utav Bridget Jones filmerna visas ikväll på 3:An.
Jiippppiieee!
Så ni hittar mig ner krypen i sängen med näsdukar! För några tårar fäller man när man tittar på dessa klockrena filmer!
Man måste få singeldeppa! Varför är de så desperat stämplat att göra de! Jag är ingen despo männsika för att ja singeldeppar! Man vill alltid ha de som man inte har! o speciellt på söndagar när alla ligger hemma med sin sambos!

Ha en bra söndag!

Kommer berätta om alla sjuka saker som sades o gjordes under lördagskvällen!
Vi hade ju ett litet vad oxå!!

Pusssss


Kommentarer
Postat av: sandra

gumman du ska inte deppa, du har ju oss=) Och vi ska ju till KÖPENHAMN! ok inte nu men typ snart! Du kan ragga där hitta dig en riktigt fin dansk=) Hihi.. Har varit hos Pierre ikväll, har inte haft min mobil. Vågar inte ringa nu du sover nog=) Ring mig imorgon!
Nana gott, och var glad för den du är för du är bäst! Älskar dig!=) PUSS

2007-09-09 @ 23:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback