. -
Annonser från BloggPartner

Väckarklockor

Är de värsta jag vet. När mobilen ringer 6.25 på morgon en kan ja på allvar få en tår i ögat, speciellt nu när hösten börja komma!
Men ja måste säga att de är rogivande att sitta framför datan en stund på morgonen!
Läsa dagens horoskop och dagens hetaste skvaller!

Nu är inspelningen av Sex and the City i full gång. Jag längtar mig til döds!
Jag har kollat på SATC boxen 5 ggr! Kan inte få nog!
Det är verkligen en saga mellan Carrie o Mr Big!



Jaha jag har en fundering, varje gång man är ute o kör bil så ser man en massa hetingar i bilen brevid, eller i bilen bakom!
Hur lätt är de attt ragga på en kille som kör bil? Ska man köra upp jämnsides o blinka lite flörtigt?

Ehhh Nää!

Jag har gett mitt görslag på lösningen till Sandra G och Maria, de verkade inte riktigt nappa!
Jag tycker att de borde finnas en parkeringsplats där man kan mötas!
Så när man ser en heting i bilen så kan man bara singnalera så möts man på parkeringen!
De är verkligen så, när man går på stan kryllar de inte av dem direkt, men så fort man sätter sig i bilen så er man man dem framför, bakom och brevid en!

Äntligen fredag idag tjoho!
Hur ska ni spendera er start på helgen??
Jag kör som vanligt helt spontant, gör de som faller mig in och de som ja känner mest för!

Pussss Frans




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback