. -
Annonser från BloggPartner

White Night

Jag har sovit sååå sköt inatt vaknade nästan till o med utvilad =)
Kan verkligen rekomendera mina nya IKEA lakan, super skönt material!
Dagen kommer spenderas på stan med min Gert!

jag kan inte sluta tänka på de, jag är tacksam på ett sätt att jag fått tid på sjukhuset nu men jag är så jäkla rädd för att de ska vara nått allvarligt! jag tänker på de varje dag, de gör ju inte saken bättre! Att jag sedan sökte på google på symtomerna var ju inte super bra!!
De värsta ordet jag vet är ordet cancer! de något av de som jag är mest rädd för! de skrämmer mig nått frukansvärt! Ordet cancer nämndes i texen som jag läste!

Jag känner sån enorm med sorg för dem som kommer i kontakt med o för dem som drabbas av de!

Jag vet att ja måste sluta tänkta på! Får se vad doktorn säger! Räknar dagarna tils jag ha tid!

På måndag ska ja kolla på en 2:a vid högskolan! =)
nu håller tummarna att den e perfekt!
Kan tycka att de e lite för mycket utanför stan!
Känns som om jag kan vara lite kräsen för jag ha ju min lilla stuga på mina pärons trädgård!

Vill ni se en film som skrämmer skiiiiten ur er, se THEM!

Jag satt på helspänn
 Den e verklighets baserad!!
De säger ju allt usch!!!!

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback