. -
Annonser från BloggPartner

AAoomen

Skulle nog vilja säga att de bara var en tidsfråga, det som skedde på jobbet har varit väntat!
8 utav 10 lördags kvällar är man inte i sitt sinnesfulla bruk. Och man gör och säger saker som man kanske inte alltid skulle sagt nykter!

Denna gången tyckte jag o Sandra att vår taxichaffis hem var himla trevligt, och när han bad om numret till salongen var varken jag eller Sandra sena på att lämna det!
Men grejjen var den att jag verkligen int trodde att han skulle ringa, han lär ju träffa en massa creepy personer.
Men så idag ringde jobbtelefonen:
-
Hejsan mitt namn är ****** och vill beställa tid hos dig
- Hejhej, jo men de går bra, när ha du tänkte dig det?
-Vet inte om du kommer ihåg mig men ja körde er hem i lördags.
samtalt fortsätter och han får en tid...
-Hur mådde du på söndagen då?
-Helt okey, fixade lite våfflor och tog de lugnt
-O vad synd att jag missade dessa våfflor, tycker de ehimla gott..
-O men då ses vi på torsdag kl 17.45
-Absolut heej då och sköt om dig!

Jag stoood och dog, min mun ska för evigt hålla tyst så man slipper pinsamma fylle händelser...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback