. -
Annonser från BloggPartner

antog din utmaning

Ögonfärg: Blåa
Hårfärg: Ljusbrun/Mellanblond
Favoritplagg: Tunikor/Klänningar
Favoritpryl: eeeeh datan vad annars....eller jo de finns en sak till...
Vem hade du helst blivit strandsatt på en öde ö med: Min stora och ända kärlek...Börjar på J
Om du bara hade en dag kvar att leva hade du passat på att:
Hyra den fetaste bilen och flödat i allt jag hållt igen på!
Om du fick välja en talang hade det varit:
 Att kunna dansa...
Favoritplats på jorden:
Vid en strand med vit sand
Om du fick byta kropp med en person för en dag hade du valt:
Sandra Gertssons, Elin Klings eller kanske hmm Fergies
Om du fick ha snopp i en dag hade du:
Tejpat bak den så de inet hade känts som om den fanns....snoppar är ju inget vackert! Och vem fan vill känna på att ha pungsvett.
Om du fick göra en valfri gratis, riskfri plastikoperation hade du:
 Oj bara en, jag hade operat så min profil blev bättre..
Din favoritdisneyprinsessa:
 Ariel...Lilla Sjöjungrun är ju den bästa filmen ever..
Din perfekta dejt hade sett ut som följande:
Ja kan precis inte säga vad som hade varit den ultimata dejten..men jag skulle vilja ha känslan att vi bara såg varandra under heeeela dejten!
Om du fick ta över en blogg skulle det vara:
Är inte såå insatt i bloggar men om jag skulle även få vara bloggaren så kanske Elin Klings!
Om du fick misshandla någon och komma undan med det hade du bankat skiten ur:
 Någon utav dem som har repat eller bucklat min bil!
Om du fick välja mellan en miljard och din drömman:
En miljard, då hade ja lämnat landet och hittat mig en kärlek utanför landets gränser...
Hade du hellre suttit i fängelse i 3 år eller varit tvungen att ha sex med Bert Karlsson morgon och kväll i ett år: Alltså jag hade nog valt Bert och utgått ifrån att han va en 2seconds man! Om inte kan ja ju njuta av 3 år på psyket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback