. -
Annonser från BloggPartner

At Jennys

Äntligen har denna veckan ett slut. Det har varit en av de värsta...började med att 2½ finnar ploppade upp som syntes bra mycket. Håret har varit fett men ändå torrt, inga kläder sitter som de ska och jag höll på att somna när jag klippte...
What is happening too Me?

Har i alla fall kpt C-vitaminer nu, får börja med det. För sover gör jag som jag ska i allfall, annars får de bli et besök hos fabro doktor och kolla värderna. Idag när jag körde hem från jobbet trodde jag att jag skulle börja gråta vilken sekund som helst. Huvudet snurrade, jag mådde illa och de kändes som om blicken inte gick att fästa!
När jag kom hem fick jag i mig omelett med kycklingköttbullar, efter det kändes det en anings bättre...
Jag och Gert begav oss ner till Väla för att inhandla en matta till henne. Hittade en som passade much bra till hennes vardagsrum...

Väl hemma hos mig fick vi en lysande ide om att vi skulle ha en egen uteservering, så vi invaderade Maxi och handlade på oss
-Vitlöksbröd
-Jordgubbsbubbel..(tjejerna ska ju jobba imorgon)
-Vindruvor
-Jordgubbar
-.Cappucino med Daim
-Chips
och sen hade ja en liiiten rödvins flaska som inte dracks upp!
Blev riktigt myisgt med alla lyktor och ljus på min balkong!
Inte en allt för utnjyttad yta!

Frukost på scandic imorgon, kommer bli en bra start på Gerts arbetsdag...
Får ju planera lite inför kvällen...

XXX Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback