. -
Annonser från BloggPartner

Beställning av en ny ipod!

Tjoho på er denna tisdags morgon!
Den morgonen jag har sovmorgon varje veckan går ja ju den längre rundan men idag var den riktigt kämpig för jag ha varit krasslig ett par dagar o sen var ja grymt stressad, skulle ju hinna hem till halv 9 när Elin är på the voice!
Idag var de budget väskor på listan...

Har hunnit med så grymt mycket denna morgonen, plockat in tvätt och tagit en lång dusch.
 En lång dusch är för mig runt 5min!
Bara om jag verkligen är helt slut på kvällen kan jag stå där i 20minuter och bara glo!

Ikväll ska jag antagligen sitta på en hästrygg för första gången på väääldigt länge. Kommer bli himla intressant! Har tagit med kameran så ni kan få se heela historian!

klockan är 11 och jag har redan druckit 2 koppar kaffe, en ny dålig vana på G?

En vän ska över till NY och jag fundera på att beställa en ny ipod och en iphone! 
Det ska tydligen skilja rätt bra i pris! 
OOO spännande! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback