. -
Annonser från BloggPartner

Förväntansfull!

Ikväll efter jobbet bär de direkt av mot Hälsoteamet för att testa deras version av Power Plaite. Jag är super spänd på detta! Kommer bli super intressatn att se hur mycket av min vikt som är fett och vatten! Sen ska ja givetvis testa Power Plaiten med!

Ridningen igår gick öööver förväntan! När jag anlände till Åled så stod petra redam ute med bjässen Cider! jag vara med vid sadling!
Sen var de bara att klättra upp på pallen och slänga mig upp på honom!
Vi redan i paddocken med Lollo och hennes Zacke. Även en annan tjej som jag inte riktigt litade på hon såg inte ut att ha riktig kontroll. Men vem fan hade det!
Petra vågade ju släpppa mig sj på hästenefter att hon lett mig ett par varv!
Och hör och häpna. Jag travade!
Det var super skoj och jag kände att jag connectade med hunken Cider!
Har faktiskt inte så inte i mina ben. Magen är värre efter gårdagens hemma övningar!

Ha nu en skön dag, hoppas solen kan vara framme heela dagen!

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback