. -
Annonser från BloggPartner

Huvudet fullt!

Tjao!

Tisdagen är här och DH har ikväll premiär! Mycket ssom ska uträttas från 19.00 och framåt. Lite smått stressad!
Får helt enkelt gallra bort lite, har looovat mig sj att inte ta på mig för mycket!

Sommaren känns som om den redan är här, eftersom man ska planera semster och massa annat skoj!
Sandra känner i alla fall på sig att denna sommaren kommer bli skoj, den roligaste ever vågar hon till och med säga! Vi kan ju hålla tumman för det!

Sen har det på något väldigt konstigt vänster börjat snackas om att jag som inte ens vågar säga bu eller bä skulle skällt ut en kille i hans egna lägenhet! Jag skulle allt bra vilja bli informerad om detta, eftersom denna händelse har fallit bort i någon konstig minneslucka!?
Eller kan de vara så att de inte ens skett kanske??

Igår spelade TVG buzz för 3:e gången denna veckan. Spelet gick inte som jag hoppats på men jag ledde i alla fall med 3000 p i ett bra tag :)

XXX -J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback