. -
Annonser från BloggPartner

kan denna veckan typ vara slut!

Första gången i heeeela mitt liv längtar jag till söndagen, jag tänker minsann inte sitta inne denna söndagen. Jag ska ut och se mig om kring som ja tycker är så himla skoj, man kan ju hoppas på lite fint väder med!

Va hos Sandra o Jonas idag, hon bjöd på latte med smak. Himla gott var det, Sandra kan göra kaffe hon! DH är ju bara för bra. Lite gripande stund där när Lynette blir frisk förklarad!
Och huuur faan lyckas Gabby få Victor så hopplöst förälskad i henne...Vad är knepet?

AAAA läkarens ide om hur vi skulle få ordning på allt funkar sådär, istället kommer jag vara ett monster som ena stunden skiner som en sol och nästa stund är en fontän!
Hon som tillochmed trodde att allt skulle bli bättre!

Ibland är de inte en individ som sårar en utan en hel situation. Det spelar ingen roll om de är en okänd person på gatan eller om de är någon man känner som har med det o göra. Personen kan inte hjälpa att de sårar en, för ibland blir man bara ledsen/besviken för att de inte blir som man hoppats eller målat upp!

Jag har även kommit på en mycket bra egenskap mina vänner har, de stöttar inte bara mig i allt. De har även en förmåga att få mig på förbaksat bra humör. Det kan räcka med att jag bara ser dem så lyfter sig smilebanden!
Det är vänner det!

jag blir fan inte klok, på krogen kan man inte hitta någon potentiell läckermacka. Och är man inte ute så kan man ju definitivt inte hitta någon.Men vem vill ha en tjej som är ute i svängarna varje helg då? När någon förknippar mig med en partyprinsessa blir jag lite rebellisk. Jag är minnsann ingen partyprinsessa bara en singel som tycker om att roa mig med mina vänner. För de passar min livsituation just nu. Det är klart inget jag vill göra resten av mitt liv. För målet med livet är ju att hitta han med det stora H:et...
Som vissa säger vill man till 100% så hittar man någon...
Men de håller jag inte med om, jag tror de handlar mycket om ödet, tillfällighet och en jäkla tur!
Tänk så bor de stora H:et i Somalia eller på en öde ö mitt i Atlanten!?
Det måste vara en jäkla tillfällighet att stöta på honom!

Slut på mitt alldeles för mycket tänkande..Blir trött

XXXX


Kommentarer
Postat av: Maria

Du ska se att han dyker upp snart! Jag tycker vi tar en kväll och lägger upp en plan för att bli hänsynslösa, svala, vackra, oemotståndliga isprinsessor som pojkarna faller handlöst för :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback