. -
Annonser från BloggPartner

Kan ni föörståå

Sitter här med den godaste smoothien ever, har druckit mitt kaffe och bara njuter av solen på min balkong kl 9 på morgonen!Sanchez solar på stolen brevid och ser ut att vilja låna mina brillor...Vi båda är helt slutkörda efter den läängst promenaden på länge, de var såå skönt. På vägen hann jag upptäcka 2 saker som var av stooor vikt.
1. Det har öppnat en butik osm heter vintage room i Hstd..bara måste kolla in den
2. Vad man tror folk pysslar med när dem inte är ute i vimlet kan ibland vara rätt skoj, att denna man var trottoar städare var en mycket förvånad upptäckt för mig!!

Ikväll är det träningen igen och ikväll ska vi även kolla igenom vad vi ätit under 4 dagar..Är då laddad att komma i bättre form. Det roligaste är när man börja se och känna lite skillnad.
Nu hoppas jag att mina kära PP kan hjälpa mig och inte leda mig i frestelse ;)

Har loooovat Maria att hon ska få äta cheeseburgare ikväll, annars kommer hon nog dö!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska vi iväg och hälsa på Bella, Martina och Sanchez vänner Zorrow och Woody!
Har väntat på detta lääänge!


XXX


Kommentarer
Postat av: Pernilla

du är andra personen jag läser om idag som dricker smoothie :D haha är det internationella smoothie dagen idag eller ad har jag missat! :D

Postat av: Emma

Det är sååå härligt med sol!

2008-04-16 @ 09:21:47
URL: http://someoneunspecial.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback