. -
Annonser från BloggPartner

Lite lagom söndagsdepp

Heeej sötnötar!

Solen skiner och alla kör runt i sina olagligt heta bilar! Hat varit i Trönninge och klippt lite släktingar och lapat lite sol på gården! Mitt föräldra hem är verkligen underbart denna tiden på åre! Kan sitta där i timmar och titta!

Gårdagen bjöd på utgång, alla tjejerna för en gång skull. Men Maria ville vidare och vi ville till Mårtensson så vi fick tyvärr dela oss!
På förfest hos Sandra och Jonas sjöng jag och Maria singstar, jag förlorade varje gång men bara med några 100poäng! Riktigt skoj var det!

Lyckades ta några foton med=) Lägger dock inte ut alla, de kan lätt bli lite sura miner då!




Titta, jag stötte på Fjällis Johan igen! Himla trevlig snubbe. Med en av världens sötaste son!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback