. -
Annonser från BloggPartner

Onsdag!

Heej på er!
 Dagen e katastrof, min kollega e sjuk och de är huur mycket som helst att göra! Så bloggar lite snabbt här emellan, ska äta lunch lite snabbt efter nästa kund. Idag är de lax på menyn, Camilla på hälsoteamet har ju gett order om fisk minst en gång i vecka!
Först nu lite efter 11 på dagen ser mina ögon mänskliga ut. Skämdes som en gnu när Goldwell Markus kom i morse, han måste trott att jag varit ute och festat som en idiot till 6 på morgonen!
Så va ju inte fallet i alla fall!

Ikväll ska Sanchez leka med Zorrow och Woddy! Men innan dess ska jag samtala med en tjej som ska gifta sig i juni, får j se hur hon vill ha det! Man är grymt nervös när de gäller bröllop, man vill ju att bruden ska känna sig snyggast i hela världen den dagen!

På lördag ska jag vara hundvakt åt familjen, de ska på konfirmation i Ängelholm. Så jag ska spendera heela dagen på gården och sola, nu hoppas vi på fint väder bara! Mamma skulle köpa hem massa gott som ja kunde ha när jag ska vara där i ca 8 timmar! Kommer väll rull hem!
Vad som händer på lördags kvälllen är fortfarande ett mysterium!

Men hoppas ni alla har en bra dag!
XXX


Kommentarer
Postat av: lillabella

zorro o woody laddar inför ikväll! längtar efter sin polare ju. säkert att du hinner idag då? sliter som ett djur på salongen idag när du e själv din stackare. vi tänker på dej!!

2008-04-23 @ 15:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback