. -
Annonser från BloggPartner

Pintos

Heej på er!

Tisdag, och i dag var de min sovmorgon. Som vanligt på mina sovmorgnar går vi den långa rundan. Jag kan aldrig gå runt Nisssan utan att tänka, fy vad vackert de är! Det är så himla skönt och gå den rundan!
Är litre smått avis på dem som får bo i de området!
När jag kom hem och satte mig på balkongen för attt äta frukost och ringa ett samtal till Ernst visste ja inte vad som väntade mig. När jag smaskat i mig smoothien och mitt ägg reste jag mig upp och vände mig om, o där utanför på balkongfönstret på stege stod min hyresvärd och vinkade glatt. Jag kan säga att så skrämd jag blev då har ja inte blivit på länge! Undra om han stått där och hört hela samtalet med Ernst,Traktorn alias Petra! Tur att jag behöll träningsbyxorna på. Annars hade ja suttit där i troser och ett bra svettigt linne! Man tror ju inte att de ska stå någon utanför ens balkongfönster på andra våningen!



Begav mig till kopieringsbolaget för att välja färg på pappret som vi ska skicka ut med posten. Där vi ska ha med våra sommaröppettider m.m. Vi hade planerat en skarp ceris rosa med svart tryck. När jag kommer in så möts jag av en bra het kille. och min första tanke var:
- Hoppas han kommer hjälpa mig!
O de gjorde han, trevlig som attans och arbetsbyxor hade han med :)
TYvärr hade de ingen skarp ceris rosa så jag fick ta med mig alternativen till salongen så vi kunde diskutera igenom det!

Igår var vi även på fotboll, HBK mot Malmö FF, tyvätt fick vi se oss beslagan med 3-2. Vi stötte på många små spännande människor! Att man ska vara så förbaskat blyg och mesig när man står inför dem. Men när man kommer hem så ångrar man sig att man itne tog för sig mer!
Men de e som sagt match på söndag med :)

DH ikväll, grymt spännande är de ju nu! Don´t miss!


image206
Hallu Ernst

XXX



Kommentarer
Postat av: petra

say my name biatch...Ernnnnnst!

2008-04-22 @ 18:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback