. -
Annonser från BloggPartner

Stolt vän

Jag är så stolt över dig min vän.
Du tog dig till dejten utan några konstiga undanflykter och du öppnade dig kanske en aning o lät han lära känna dig en aning!
O ni hånglade under en LYKSTOLPE hur romantiskt är inte det.
Jag ser de framför mig, mörkt ute och under de ända skenet, där ståår ni :)
Jag ser även framför hur du lyfter upp den ena foten i luften precis när er läppar möts!
Så vackert, på första dejten.
Jag hejjar på, inga fördomar här inte!

Sitter med boken Sophie Kinsella, En shopaholics bekännelser, fick den av Gert i påsk present! Har bara läst de första 30 sidorna.
Just de jag vill verkligen rekomendera boken Jenny.S av Denise Rudberg! Kanon bok!

image196
Sökte på shopoholic o fick denna träff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback