. -
Annonser från BloggPartner

Tjaloooom

Kamilla på hälsoteamet som tog hand om oss igår på introduktionen var nog den goaste kvinna jag mött!
Hon gav en massa energi och verkligen duktigt.
Hon ville verkligen hjälpa en och få fram den bästa träning just för dig!
Nästa onsdag är det möte igen, då om kost och hon ska lägga in några ord om våra vanor!
Och om några veckor till är de uppföljning, där vi väger och mäter oss igen!
Detta är super skoj.
Denna platta som man står på gör att träningen blir mer effektiv på en kortare tid, jag ska vara där 2 ggr 35min varje gång!!


ÄÄÄntligen torsdag då känns veckan nästan slut, helgen kommer inte innehålla någon alkohol.
Den förstör mer än vad den gör nytta! Eller?
Ikväll har ju dirty sexy money premiär, spännande!

Nu kommer min permanent kund heej på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback