. -
Annonser från BloggPartner

What to do

Denna veckan känns liksom hel flum , o kan inte sätta fingret på det! Måste de vara de fina vädret. Det påverkar en på en massa sätt. Igår på fotbollen såg jag o Petra nog mest ut som två hyperventilerade möss. Med tanke på alla godoftande män med lite lätt brunbrända plyten! En av dem luktade precis som mitt ex, den doften kommer jag aldrig glömma. Tror de var Samba red eller något sånt den hette. Sjukt porrigt luktar den i allafall!
Att jag har lite svårt för att prata tyst så inte den omtalade ska höra vet ni ju om att jag e sämst på, så våra utvalda grabbar att lukta på fattade ganska snabbt vad som pågick bakom deras ryggar.
Vi konstaterade även att lätt hjulbenat killar går hem, och att killar som inte kommit i målbrottet som står o skriker går fete bort!
De tyckte även en annan persom som gick fram och sa de till honom!
Den lilla killen som trodde han var bra cool blev tyst och fick inte fram ett ord..
HAHA

Så en liten checklista:

-Killar köp på er en porrig parfym.
-Se till att bli lite hjulbenta
-Ha mörka jeans med liiiiite häng!
-Eller en grå mysdress med vita dojjor och en vit v-ringad tisch!
-Rakad eller tofs, båda går hem :)

Jag inviger mina chinos från gina idag,de e grymt sköna. Vill inte få färg eller massa hår på dem bara så de får bli förkläde heela dagen!
Väldigt varmt kan jag meddela förstås!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback