. -
Annonser från BloggPartner

Många tankar

På lördag flyttar vår nya familjemedlem in!
De kom till min känna att de finns åsikter om att jag inte ska skaffa en hund till för att de pajjar för mig att hitta en kille!?
Say what?
Skulle jag inte öppnat salong då heller kanske, de är ett ganska stort stopp i sådana fall!
Eftersom jag är ganska fast här pga av företaget!
Ja känner att man kan inte strunta i att göra en dröm verkligen för att man tänker på att man ska få ett förhållande framöver. Det får man ta då och se vad som funkar då! Tycker man ska leva lite i nuet.
Och inte i de förflutna eller framtida för mycket!

Igår var de käka på trottobar och sedan bio (Mamma Mia) med mamma, morbror Berny och hans sambo Åsa!
Himla trevligt och bion va verkligen bra!

När jag bäddade rent idag så valde jag att bädda med ett lakan som jag säkert inte använt på 1år alltså! Jag har liksom fastnat i att använda 4 olika lakan nu ett tag! När ja tog fram detta lakanet som legat i gardroben ett tag, luktade de precis som de alltid gjorde när mamma bäddade rent när man var liten. Den doften tog fram en massa minnen. Måste få tag i de sköljmedlet. Antar att mamma hade tvättat alla mina lakan när ja flyttade hemifrån och doften satt fortafarnde kvar! Skoj att ja kommer sova gott inatt. Sista natten på semestern!

ha en mysig dag i regnet


Kommentarer
Postat av: sandra

om en kille inte blir tillsammans med en för att man har hund är han ju bra slut i huvudet! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback