. -
Annonser från BloggPartner

Du får...

Hej gott o ont folk!

ja e så splittard. vet ingenting. vad är ett värdigt liv. att mitt beslut kan ta dö på en liten varelse! klart som fan ja inte vill de. men tänk om de säger imon att han alltid kommer vara dålig. vad fan gör ja då. jag mår så dåligt. så ni som e känsliga ska inte vra nära mig, för jag e nog inget skoj sällskap!
Jag älskar ju lillen överallt annat. tänk att en sådan liten sötnöt kan göra så mycket för mig som han gör!
bli bra o kom hem nu Sanchez.
klart du inte kommer ha några men du kommer bli bra eller hur.
Jag grät av glädje i 2 dagar när du fick följa med mig. men de kommer npg gå mer än 2 dagar till ett adjö!
Men så kommer de inte bli
kan inte någon lova mig att de inte blir så!
Lova mig!


När ja satt helt paralyserad i bilen till jobbet imorse så kom Sonya Aldens nya låt på..
skojja att den texten slog huvudet på spiken!
Hon sjöng orden som ja tänker o känner varje dag.
Men som ja aldrig skulle våga säga!
Lyssna på den o se om ni blir lika berörda.
Kan bara vara min livssituation.
Varken sanning el lögn
?????????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback